Luški glasnik z novo preobleko in vsebino

Leto 2020 je za Luko Koper posebno še iz enega razloga: obeležujemo 50 let neprekinjenega izhajanja našega internega časopisa Luškega glasnika.

Zametki Luškega glasnika segajo v leto 1963, ko se slednji »rodi« kot list delovnega kolektiva luško-pretovornega podjetja Luka Koper. V prvem letu obstoja izide v petih številkah, naslednja leta nadaljuje kot trimesečnik.

Prva številka »pravega« časopisa izide leta 1970 z novembrsko in decembrsko številko hkrati. Glasila se ne razmnožujejo več na ciklostilu, ampak ga tiskajo kot pravi časopis, kar postane tudi vsebinsko. Kot tak dobi obliko in vlogo »stalnega informatorja« v družbi. Vse od takrat Luški glasnik nepretrgoma izhaja že 50 let. Je eden redkih internih časopisov pri nas, ki še vedno redno izhaja vsak mesec.

Ob tej zavidanja vredni obletnici, ki jo praznujemo letos, je čas, da se po 10 letih ponovno preoblečemo – tako oblikovno kot vsebinsko. »V desetih letih se je zaradi uporabe pametnih naprav spremenil tudi način, kako »beremo« klasične medije in vsebine, kaj najprej pritegne našo pozornost, koliko v resnici preberemo. Zato smo si želeli sveže podobe in koncepta vsebin, bolj prijaznih za bralce. Ti so nam preko ankete sporočili, da je časopis nepogrešljiv del pristaniškega utripa in ga čutijo za svojega, kar nas ustvarjalce luškega časopisa iskreno veseli«, je povedala Mateja Dominko, izvršna urednica.

Obliko smo zasnovali glede na smernice, ki veljajo v svetu sodobnega grafičnega oblikovanja tovrstnih internih časopisov in revij. Poslanstvo Luškega glasnika ostaja nespremenjeno: obveščanje vseh zaposlenih in širše luške skupnosti o dogajanju v Luki Koper, kakor tudi povezovanje zaposlenih ter skrbi za njihovo nenehno rast in razvoj.

Januarsko številko Luškega glasnika v novi podobi lahko prelistate TUKAJ.