Razbili pusto barvno paleto kontejnerskega sveta

Doslej je ONE v to barvo že odel tri kontejnerske ladje, z živo barvo so prepleskali starejšo ONE Commitment, novozgrajeni ONE Stork in ONE Minato, 10. septembra pa je bila krščena tudi najmlajša magenta ladja ONE Aquila. Na teh in drugih ladjah njihove flote po svetu potuje že 130.000 kontejnerjev barve magenta in dodatnih 5.000 sivih, ki je njihova komplementarna barva.

Reya Hargreaves, odgovorna za komunikacije pri ONE iz Londona je pojasnila: “Našo znamko smo želeli oblikovati in predstaviti nekoliko drugače, zato smo se odločili za novo podobo in korporativno barvo. Ta se že na prvi pogled izrazito razlikuje od ostalih v branži. Barva simbolizira naši vrednoti (izzivi in inovacije), všeč pa nam je tudi z vidika varnosti, saj je zelo opazna in s tem dobro vidna.«

Uporaba živahnih barv za pleskanje tovornih ladij pa ni nova domislica. Eden največjih svetovnih ladjarjev Maersk je za »svojo« barvo že leta 1955 izbral svetlo modro barvo, po kateri so prepoznane njihove ladje, tovornjaki, tudi mnogi kontejnerji. Po drugi strani so bili veliko bolj »drzni« pri ladjarju Contship v devetdesetih letih. Nekaj ladij so namreč prebarvali od dna do samega vrha – eno v roza (Contship Germany), drugo v živo rumeno (Contship Singapore), a so se kmalu ustavili in je trend zamrl – do lani.

Kot povsod je to le potrditev, da je pri vsaki drznosti treba imeti stil, sicer lahko učinek izostane ali pa, še slabše, je nasproten od želenega. Živela profesionalna drznost.