Uprava za pomorstvo je kitajsko ladjo Guo Dian 6, namenjeno v Luko, preusmerila na sidrišče, kapitan pa je verjetno zaradi slabe vidljivosti kljub opozorilom zapeljal preblizu obale na Debelem rtiču in ladja je nasedla.
Ko je zvečer nastopila plima, so se proti nasedli ladji odpravile kar 4 posadke luške hčerinske družbe Adria Towa z vlačilci Zeusom, Maksom, Siriusom in Wotanom, na pomoč pa so poklicali še vlačilec Fox iz sosednjega Trsta.
Reševanje je spremljala tudi Uprava RS za pomorstvo in promet.
Za morebitno ukrepanje v primeru razlitja so bili na dogajanju člani Uprave za zaščito in reševanje, v neposredni bližini dogajanja pa so čakala še tri plovila ekološke flote Luke Koper INPO, prav tako hčerinske družbe Luke Koper.
Posadke Galeba, Kormorana in Vodomca so ves čas spremljale dogajanje preko radarja in radijskih zvez, saj je bila vidljivost zaradi goste megle tudi zvečer zelo slaba. Plovila so bila ves čas v polni pripravljenosti za ukrepanje v primeru morebitnega razlitja nevarnih snovi ali druge ekološke nesreče. Poleg mehanske opreme so plovila opremljena tudi z vso sodobno dodatno opremo (pivniki, disperzanti, skimer (naprava za ločevanje olja od vode) in zaščitne baraže).
Vlačilci so zagozdeno ladjo iz skal in mulja vlekli s polno močjo in nekaj čez 19. uro je bila velikanka rešena iz primeža ter se premaknila na sidrišče pred Debelim rtičem. Po prvih ocenah barka ni bila poškodovana in nevarnosti za morebitno razlitje ali onesnaženje morja ni bilo.
Prihodnji dan, v petek okrog 4. ure zjutraj so Guo Dian 6 pripeljali v varno zavetje pristanišča in na Evropskem energetskem terminalu z nje pričeli razkladati tovor.