10. septembra 1979 je na južnem delu prvega pomola potekala slavnostna otvoritev kontejnerskega terminala. Njegova letna zmogljivost je bila takrat 50.000 TEU letno, na skladišče pa smo lahko zložili 2.400 kontejnerjev. Ob obali, dolžine 150 metrov smo lahko privezali ladje z ugrezom do 9,5 metrov. Prvo kontejnersko dvigalo (ki ga danes ni več) je izdelala mariborska Metalna.
Danes je kontejnerska obala dolga skoraj 600 metrov, na njej stoji devet kontejnerskih dvigal. V letu v letu 2018 se pretovor že močno približal milijonu TEU. Z vgradnjo testnih pilotov smo julija letos začeli z izgradnjo našega najpomembnejšega infrastrukturnega projekta, podaljšanjem prvega pomola. Ta je pomemben zaradi naraščajočega trenda kontejnerizacije v svetu. Pristanišča si danes večinoma konkurirajo ravno na področju kontejnerjev in koprsko pristanišče je že od leta 2010 v samem vrhu pristanišč severnega Jadrana. Podaljšan pomol in dodatne skladiščne površine bodo tako zagotovile nadaljnji razvoj in povečale mednarodno konkurenčnost pristanišča. Projekt predvideva izgradnjo operativne obale dolžine 98,5 metra in širine 34,4 metra ter izgradnjo zalednih površin na južni strani pomola v velikosti 2,5 ha. Dolžina prvega pomola na južni strani, ki je namenjena pretovoru kontejnerjev, bo tako znašala 695 metrov. Celotna investicija naj bi bila zaključena leta 2021 in bo zagotovila letno kapaciteto kontejnerskega terminala najmanj 1,5 mio TEU (kontejnerskih enot) letno.