Iz kitajske ladjedelnice v Yangzijiangu sta 29. oktobra izpluli največji ladji za prevoz kontejnerjev na svetu, MSC Irina in MSC Loreto. S kapaciteto 24.346 TEU sta prevzeli mesto aktualnih rekorderk v svetu transporta zabojnikov.
Rekordne voznine v preteklem letu so generirale rekordne dobičke ladjarjev, mnogi so jih že lani pametno investirali naprej v terminale, terminalsko opremo, ladje in druga transportna sredstva … Ladjar MSC s sedežem v Švici je lani naročil gradnjo dveh novih megakontejnerašic in s prevzemom novih ladij prehitel danski Maersk ter postal največji ladijski prevoznik kontejnerjev na svetu.
Gre za prvi kontejnerski ladji razreda 24.000 TEU +, dolgi 400 metrov, na krovu imata 24.000 m2 ali za 3,5 nogometnih igrišč prostora, kontejnerji pa so zloženi 25 vrst v višino. Številne izboljšave povečujejo zmogljivosti obeh ladij in zmanjšujejo porabo goriva ter količino emisij. Portal Alphaliner poroča, da MSC tako s 708 kontejnerskimi ladjami s skupno kapaciteto 4,5 milijona TEU, prevzema primat v tem segmentu. Naročenih naj bi imeli še več kot 120 novih ladij s skupno kapaciteto 1,7 milijona TEU, v preteklih dveh letih pa so kupili tudi 250 kontejnerskih ladij »iz druge roke« za veliko družino MSC.
Z razvojem in rastjo pa MSC nadaljuje, saj bo dvignil svoj servis v nebo. V letu 2023 bodo odprli lastno letalsko linijo za prevoz tovora. Sredi novembra so že prevzeli prvo od štirih letal (Boeing 777-200F), ki bodo po nebu prenašali kontejnerje med Kitajsko, ZDA Mehiko in Evropo.